lucka



Jossan Bohman. Tjabbatjenahallå! Om du nu lyckats se bilden ser du kanske att du gör en fin min på den? Det är inga problem, även fast jag lovade att jag inte skulle ta en ful bild. Det gjorde jag inte heller, det är en söt bild! Med en fin min. Vad du än säger. Med underbart vackra ögon! Och jag är ledsen. Du kom inte sent i kalendern. Inte nära 24. Tyvärr. Men du kom på lucka nummer fem, något jag tycker passar dig. Du är en femma liksom.

Jag har egentligen också känt dig under halva mitt liv. Men jag började vara mer med dig i fyran, när du bodde fem meter ifrån mitt hus. Jag kommer ihåg att du brukade springa över hos mig tidigt på helgerna och plinga på dörren och fråga om vi kunde leka. Och alla i min familj sov typ då. Hihi.
Och vi gjorde alltid filmer, nästan jämt! Vi skulle kunna göra en hel TV-kanal på alla dom filmer och TV-program vi gjort. Dessutom har det alltid vart du och jag som varit med på alla musikaler, småstjärnor, teatrar eller körer som det funnits på skolan. Jämt! Kreativa tjejerna, vi skrev till och med en låt tillsammans ju! Senaste två åren har vi blivit enormt mycket bättre frIenDzz. Minst en gång per vecka måste vi va. Faktiskt. Annars känns det som om vi inte vart på en evighet. Helst hos din pappa, för där är det ju bäst att springa runt, runt och snacka om allt och inget.

Jag som knarkar varv i skolan har tur att jag har dig, och du är den som aldrig är rädd för att skämma ut sig, den som sms:ar med allt och alla, den personen som jag kan berätta allt för, den som jämt frågar på lektionerna, den som har den näst fluffigaste frisyren i skolan, den som sjunger snyggast i stan och den som har gått på 19878937274893 gudtjänster.

Jag älskar dig. Du är vänner i vänner, kärlek och livet.

Och jag gillar inte mitt husdjur mer än vad jag gillar dig.


Kommentarer

COMMENT HERE


what's your name baby

mejl(visas bara för bloggägaren):

blogg eller något liknande

ordet är ditt

Trackback



memberships
Blogg listad på Bloggtoppen.se Bildbloggar Fotobloggar bloggar bloglovin



bloglovin

TO THE HOMEPAGE, CLICK
Felicia är snart femton sommrar och lever sitt liv någonstans i mellersta Svea rike. Tycker om att cykla på landsvägar i shorts & linne och skulle bli glad om du klickade på tanten där uppe.